Pengikut Setia

||
Click the Picture for more details

Saturday, August 18, 2012

Salam AidilFitri

Assalam kepada semua,

Pejam celik pejam celik Pejam celik pejam celik Pejam celik pejam celik Pejam celik pejam celik ( sampai bila da nak Pejam celik pejam celik weh ) dah masuk bulan syawal dah kita. Means? Kita sebagai umat Islam pun meraikanlah hari raya Aidilfitri.

Tak nak bebel lama2, penat kononnya, haha. Oklah, koi nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRTRI, MAAF ZAHIR DAH BATIN lah kepada semua yang mengenali ku terutama ahli keluarga, mak ayah, saudara, sepupu sekalian lah. :D
Si gedik ngade yang tengah buat ketupat tu, kawan2 kat politeknik, irfan, saufi, amin, zuhair, hafizul, tacip, tot, edy, emir, taufik, dan ramai lagi la. Maafkan salah silap, termaki terhamun dan apa jua bentuk kekasaran. Maaf ye.. :)

Cik farah, kakPPP, kakLana, dan kawan2 blogger sekalian, terima kasih banyak2 sudi singgah kat blog koi ni ye,Selamat hari raya semua.
Antara yang tak disebut tu harap tak kecik hati ye, koi tak lupa korang semua, cuma tak tersebut je, tidak penuh entry ni dengan nama2. hehe..

Hehe,ok lah. Esok pagi lepas solat raya koi sekeluarga akan pulang ke kampung di Kuantan, doakanlah semoga perjalanan koi pergi dan balik selamat ye.. :D Korang yang pulang ke kampung esok pagi pun sama ye, hati2 di jalan raya.


Thanks Kepada yang sudi lawat dan baca blog saya ni ye.. ( bukan ada apa pun dok kat sini..? ) :D

6 comments:

Sop Nama Saya said... [Reply to comment]

Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin dari Sop dan keluarga

http://www.sop.name.my/2012/08/ucapan-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

paripariputih said... [Reply to comment]

you to Zamani... selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin :)

farah liyana said... [Reply to comment]

selamat hari raya man ! maaf zahir dan batin..

EmyAyaNurisya said... [Reply to comment]

Selamat hari raya jugak busuk ngade !
maaf segala salah silap , merepek merapu saya ni :")

Tinta Lana said... [Reply to comment]

Assalammualaikum.

Zamani, Salam Aidilfitri gak ya. Minta maaf terlambat mengucapkannya..hehehe. Soalan zamani ritu, akk balik beraya mana, akk balik kekampung mak kat Kampar,Perak.. ^_^

Everything's Everythings said... [Reply to comment]

Selamat hari raya juga ;D
dah abis puasa 6? ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Copyright© All Rights Reserved
Blogger template oleh pemalas


Home || Tutorial || T&S || Privacy Policy